Top Dostawcy i Top Agencje

Nowa jakość spotkań B2B na rynku artykułów promocyjnych.

Komfortowe warunki spotkania

Rozmowy prowadzone w kameralnej przestrzeni. Poznanie nowej oferty dostawców. Budowanie wzajemnych relacje.

REJESTRACJA

Wydarzenie dedykowane wyłącznie dla przedstawicieli agencji reklamowych (obowiązuje rejestracja).

Promo Show Professional

Spotkanie TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI REKLAMOWYCH (polskich i zagranicznych) – jest odpowiedzią na potrzeby rynku artykułów promocyjnych. To budowanie nowej jakości, z odpowiednią oprawą. Pomysłodawcą wydarzenia jest grupa TOP DOSTAWCÓW.

Na prezentację nowości Agencje zostaną zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum. Wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia będzie wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu. A więc, całej branży artykułów promocyjnych!

Na wydarzenie obowiązywać będzie rejestracja i zaproszenia.

Zapraszamy w godzinach:
Środa, 7 lutego od 9:00 do 16:00
Czwartek, 8 lutego, od 9:00 do 18:00

 

Wystawcy o idei PSP

  • Decyzja o uczestnictwie w Promo Show Professional nie została podjęta spontanicznie. Wraz z innymi firmami przeanalizowaliśmy różnorodne aspekty tego przedsięwzięcia i zgodnie podjęliśmy decyzję, że chcemy ten projekt zrealizować. Promo Show Professional oferuje klientom zupełnie inny komfort spotkań i rozmów handlowych. To nowa koncepcja w naszej branży. Stawiamy na świeżość, najwyższą jakość obsługi naszych klientów oraz bardzo przyjazną atmosferę – to dla nas bardzo ważny aspekt. Chcemy, aby spotkania odbywały się bez pośpiechu i w bardzo przyjemnych warunkach. Dlatego też klienci będą mogli skorzystać m.in. z bezpłatnego cateringu oraz innych przyjemności przygotowanych przez Promo Show Professional. Z niecierpliwością czekamy na pierwszą edycję PSP 2018.

    Paweł Gołajewski
    Prezes Falk&Ross
  • Podjęliśmy decyzję o udziale i prezentacji naszej oferty podczas PSP 2018, ponieważ to zupełnie inna, ciekawsza koncepcja. Jej siłą będzie profesjonalne spotkanie wiodących na rynku dostawców z kluczowymi agencjami reklamowymi, zorganizowane w komfortowej i sprzyjającej rozmowom biznesowym atmosferze. Największym atutem PSP jest przeniesienie uwagi na klienta. OOH magazine – realizator pomysłu proponuje szereg udogodnień, jak dostawa do siedziby firmy kompletu katalogów wystawców, próbne egzemplarze prezentowanych artykułów, catering, noclegi oraz relaksujący wieczór z dostawcami. Wiele lat temu Senator Polska, z której wyrosła firma Friends, rozpoczęła cykl spotkań, budujących relacje z agencjami reklamowymi pod nazwą 3S (Senatorski Survival Szkoleniowy). Z sukcesem kontynuujemy tę tradycję. Tym tropem podążyły też inne firmy z branży. Wspólne doświadczenia dają nam przekonanie, że silnie targetowana grupa odbiorcza i ciekawa koncepcja, będą owocne dla dostawców, a forma zostanie doceniona przez klientów i wyznaczy nową jakość spotkań B2B na rynku reklamowym. Kolejnym pozytywnym elementem jest także koszt organizacji tego typu wydarzenia. W porównaniu z dużymi imprezami targowymi, pozwala stworzyć przy mniejszym nakładzie finansowym ciekawszą propozycję. PSP nie jest oczywiście konkurencją dla wspomnianych imprez. To zupełnie inna, nowa formuła spotkań.

    Maja Pietkiewicz
    Członek Zarządu, Friends
  • MOB jako wiodący dostawca artykułów promocyjnych i prezentów biznesowych jest zawsze otwarty na nowe inicjatywy i możliwości spotkania się ze swoimi klientami. Z radością przyjęliśmy informację o organizacji nowego na mapie rynku reklamy wydarzenia jakim jest PSP 2018. Możliwość spotkania z naszymi klientami w bardziej kameralnej atmosferze będzie okazją do budowania jeszcze bliższych relacji i lepszej reakcji na potrzeby naszych klientów. Mniej anonimowe i dłuższe spotkania w biznesowej atmosferze PSP pozwolą na pewno umocnić pozycję lidera MOB na rynku artykułów promocyjnych, jako firmy w pełni spełniającej oczekiwania klientów i otwartej na propozycje polepszające jakość naszego biznesu pod każdym względem.

    Paweł Dąbrowski
    Country Manager, Mid Ocean Brands
  • Nad wzięciem udziału w nowym przedsięwzięciu jakim jest PSP 2018 nie zastanawialiśmy się ani przez chwilę. Dlaczego? Happy Gifts Europe ze swoimi markami ma ugruntowaną pozycję na rynku polskim. Mówię tutaj głównie o obszarze dystrybucji, liczbie obsługiwanych agencji reklamowych. Nie jest naszym głównym celem pozyskiwanie nowych klientów. Nasza strategia zmierza bardziej do właściwego „wykorzystania” siły i potencjału naszych obecnych klientów. Stawiamy na relacje i ich jakość. Tradycyjne targi o dużej skali, niestety przestały to umożliwiać. Gigantyczna liczba wystawców, utrudnione prowadzenie rozmów, ogólne rozproszenie i różnorodność odwiedzających nie dają komfortu pracy. Relacje to jedno, ale przede wszystkich jakość tych relacji i sposób w jaki je budujemy, to rzecz dla nas kluczowa. PSP 2018 daje nam możliwość skutecznego realizowania naszej strategii. Wyselekcjonowana grupa wystawców, którzy reprezentują kluczowe – z punktu widzenia agencji – kategorie upominków reklamowych, kapitalnie zaplanowana powierzchnia wystawiennicza, odwiedzający stanowiący kluczowe na polskim rynku agencje reklamowe. To wszystko sprawia, że PSP 2018 daje szanse na profesjonalny kontakt z klientem, co ważne – kontakt merytoryczny – nie ograniczający się do kolekcjonowania setek wizytówek potencjalnych klientów, którzy drugiego dnia już nie pamiętają, że odwiedzili nasze stoisko. Nie o to nam chodzi, i z tego powodu zrezygnowaliśmy z udziału w „typowych” imprezach targowych.

    Tomasz Przewoźnik
    Sales&Marketing Director, Happy Gifts Europe
  • Firma Toppoint we wszystkich aspektach swojej działalności stawia na jakość. W zakresie produktowym pilnujemy jej na każdym kroku tworzenia oraz produkcji. Jeśli chodzi natomiast o promocję, tutaj jedynym słusznym dla nas wyborem jest PSP 2018. Będą tam obecni wszyscy czołowi dostawcy produktów promocyjnych, a wykonawcą technicznym jest OOH magazine, co pozwala oczekiwać organizacji na najwyższym poziomie. Toppoint jest marką nadal świeżą na polskim rynku, dlatego możliwość spotkania się z najprężniej działającymi na rynku agencjami reklamowymi jest dla nas bardzo ważna. Wierzymy, że nasza kolekcja, swoją jakością oraz niespotykanym designem będzie stanowiła mocny punkt tego wydarzenia.

    Paweł Palak
    Country Sales Manager, Toppoint
  • Texet Poland w tym roku obchodzi równe 10 lat swojej działalności na rynku polskim. Rocznica ta to nie tylko powód do świętowania, ale również idealny moment na podsumowanie naszych działań na rynku. Dystrybucja odzieży promocyjnej oraz upominków to ciągła praca nad relacjami z naszymi agencjami. W ramach strategii pierwsze lata działalności poświęciliśmy na budowanie dystrybucji, promocji marki Harvest, Printer, Sagaform jako produktu premium oraz pozycjonowanie Texet Poland w gronie zaufanych dostawców. Klienci nabierają zaufania do nas nie tylko poprzez ocenę katalogu, produktów, serwisu i działań promocyjnych, które wspierają ich działania u klientów finalnych, ale głównie poprzez codzienne kontakty naszych przedstawicieli na rynku. Indywidualny kontakt jest cały czas najważniejszy w sprzedaży B2B. Po wielu latach zadawaliśmy sobie pytanie: „Co jest dla nas najważniejsze ilość czy jakość?”. A tak że, w jaki sposób doceniać najbardziej zaufanych klientów, którzy poświęcili nam czas i energię. Prostej odpowiedzi nie ma, ale jedno jest pewne – musimy robić wszystko dla klientów, którzy są z nami przez lata i razem z nami pomagają w sprzedaży naszych marek. Na rynku B2B mamy kilka imprez w roku, na których warto być. Pytanie czy na etapie, na którym jesteśmy dzisiaj nie warto skierować swojej energii tam gdzie będziemy w stanie dać klientom zupełnie inny poziom spędzenia czasu z dostawcami, prezentacji produktów w gronie profesjonalistów w miłym, kameralnym otoczeniu. Nowa formuła otwarcia sezonu właśnie powstaje i wierzę, że będzie to nowa jakość na rynku B2B. PSP 2018 do zobaczenia!

    Tomasz Barudin
    Dyrektor Zarządzający, Texet Poland
  • Zdecydowaliśmy się na udział w Promo Show Professional, ponieważ zainteresowała nas jego formuła, skupiająca się tylko na specjalistach z branży reklamowej. Mamy nadzieję, że elitarny charakter eventu pozwoli na kameralne spotkania z kluczowymi klientami w komfortowych warunkach. Oprócz tego niewątpliwym atutem imprezy, który przekonał nas do udziału w niej, jest zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich największych dostawców gadżetów reklamowych w kraju. Liczymy na owocne spotkania, które będą satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników wydarzenia.

    Iwona Pycyk
    Marketing Manager, Macma Polska
  • PSP to nowy projekt na rynku artykułów promocyjnych. Szczerze mówiąc nie trzeba było nas mocno namawiać na udział, gdyż pomysł spodobał nam się od razu. Znamy jakość organizatora – OOH magazine, przede wszystkim z imprezy odbywającej się cyklicznie co roku, FestiwalMarketingu.pl. Głęboko wierzymy w sukces PSP, gdzie rozmowy pomiędzy dostawcą artykułów promocyjnych a przedstawicielami agencji reklamowych będą odbywały się kameralnie, z dala od „targowego” zgiełku. To nadaje właściwy kierunek działaniom biznesowym i podnosi prestiż. Z pewnością, nowa forma bezpośredniego kontaktu z klientem zostanie pozytywnie odebrana i zaowocuje obficie długofalową, efektywną współpracą.

    Jacek Kozłowski
    Managing Director Guapa Produkcja

FUSION – dynamiczny, nietuzinkowy, wyważony

FUSION to długopis o prostej formie, którą wieńczą szczegóły. Elegancka chromowana końcówka, główka i szeroki klip w zdecydowanym kształcie stanowią […]

BE CREATIVE – Szczególnie wyjątkowe

Firma ANDA Present oferuje wyjątkową i szeroką gamę produktów oraz zapewnia pełne możliwości nadruku na rynku upominków reklamowych. Nasza kolekcja […]

Kubek Freedom Lock

Porcelanowy kubek reklamowy z polimerową przykrywką i praktyczną zatyczkąchroniącą przed przypadkowym rozlaniem napoju. Model skierowany dla osób aktywnych, miłośników wycieczek […]

REKLAMA I BEZPIECZEŃSTWO – BĄDŹ WIDOCZNY DZIĘKI VISTO!

Wodoodporny (IPX4), bezprzewodowy panel sygnalizacyjny LED, który zapewni bezpieczeństwo każdemu rowerzyście. Pilot zdalnego sterowania zamontowany na kierownicy, umożliwia wygodny i szybki sposób […]

Ręcznik chłodzący CHILLIING

Ręcznik chłodzący CHILLIING zamknięty w szczelnej, łatwej do przenoszenia butelce z karabińczykiem. Nowoczesny ręcznik jest świetnym rozwiązaniem dla osób uprawiających […]

Kolekcja exo Sagitta

Kolekcja exo Sagitta to pióra wieczne i kulkowe, które zostały stworzone tak, aby pokazać, jak wygląda zdecydowanie i styl. Idealne […]
0
TOPOWYCH DOSTAWCÓW
0
M2 EKSPOZYCJI
0
KG WYSŁANYCH KATALOGÓW
0
MINUT BUDOWANIA RELACJI

Katalog Harvest “Business Collection”

Marka odzieży reklamowej James Harvest Sportswear przygotowała katalog z modą korporacyjną – „Business Collection”. W katalogu znajdą Państwo bestsellerowe koszule, […]

Katalog KANDO Plus

KANDO Plus to producent odblasków certyfikowanych i gadżetów odblaskowych w Polsce. Oferujemy i znakujemy odblaski certyfikowane lub z materiałów certyfikowanych […]

Katalog 2018 – Falk&Ross

Z przyjemnością przedstawiamy najnowszą edycję katalogu Falk&Ross 2018. 700 stron pełnych inspiracji zawierających nowe marki, innowacyjne style – od klasycznych […]

Wyjątkowo Indywidualne Q-Pledy, Q-poduszki, Q-Deski

Nasz katalog jest minimum stronicowy z prostej przyczyny,nie jesteśmy w stanie pomieścić w nim produktów, które możemy stworzyć wg Państwa […]

Katalog LOOK IN 2018 Promotional products and more

Katalog Macma jest już dostępny, a w nim cały wachlarz gadżetów promocyjnych: – 150 nowych, zaskakujących produktów / 1000 sprawdzonych […]

#happybrands. Pens, notebooks & powerbanks.

Tworząc katalog na bieżący 2018 rok postawiliśmy sobie za cel zaprezentowanie naszych produktów w zupełnie inny sposób niż dotychczas, jednocześnie […]
Rejestracja dla agencji

Rejestracja została zakończona.

Parking płatny we własnym zakresie: róg Nowogrodzkiej i Parkingowej na tyłach Novotelu.

Koordynator wydarzenia

OOH magazine Sp. z o.o.

Obsługa polskich agencji

Monika Opałka
+48 515 077 605
m.opalka@oohmagazine.pl

Obsługa agencji zagranicznych

Magdalena Wilczak
+48 884 077 607
m.wilczak@oohmagazine.pl